03 de desembre 2021

Exposició Un bosc de sentiments a Can Verdaguer

 


¿Qué ens volen dir els arbres?

"Un mar de lágrimas", "Una lluvia de ideas", "Duro como una piedra", són frases que uneixen els meus sentiments o pensaments amb la Natura. Amb els arbres em passa el mateix, el seu estat físic pot explicar el meu estat anímic (anhel, incertesa, solitud, alegría, problemes, fortalesa, resistència). Asocio les serves formes, localització, floració, etc, a un estat d'ànim., situació o si més no, records de moments viscuts...és com una interacció viva.

Així ho va plasmar J.R, Tolkien al Bosc Negre del Senyor dels Anells, que jo em vaig creure a ulls clucs.

Amb aquesta mostra la meva intenció es fer-vos fer un exercici creatiu i a la vegada conceptual, en el que intenteu associar les imatges mostrades en aquesta exposició als sentiments expressats, o a d'altres que vosaltres mateixos us imagineu.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Compromís entitats i grups del Casal Font d'en Fargues amb el Residu Zero

El grup Racó de la Foto s'ha adherit al Compromís de les Entitats i els Grups del Casal de la Font d'en Fargues amb el Residu Zero. ...